קבוצת האייקידו שלנו

קבוצת האייקידו שלנו בתל-אביב, בראשות עדי פישל (דאן 4) מתאמנת ביחד כבר יותר מ-15 שנה.

יש לנו תלמידים מתחילים שמתאמנים ביחד עם דרגות בכירות באייקידו- מורה בדרגת דאן 4, שני תלמידים בדרגת דאן 3, תלמיד בדרגת דאן 2, שלושה תלמידים בדרגת חגורה שחורה דאן 1, ותלמידים ותלמידות אייקידו חגורות לבנות ברמות שונות. קבוצת האייקידו שלנו בנוייה ממבוגרים בחתך גילאים של 22-55 במגוון רמות. אין צורך בכושר-גופני מיוחד או בידע מוקדם באייקידו או באומנות-לחימה כלשהיא כדי להצטרף לשיעורי האייקידו שלנו בתל-אביב- כולם מוזמנים!

תפישת האייקידו של סנסיי עדי מתבססת על תנועה, זרימה תוך שמירה על דקויות טכניות ואלמנטים של הגנה-עצמית ותפישת האייקידו כאומנות-לחימה.

קבוצת האייקידו שלנו בנוייה מגברים ומנשים שמתאמנים ביחד. האווירה בקבוצת האייקידו שלנו נעימה וכמו משפחתית. בסוף כל שיעור אנחנו עולים לפיצוצייה הקרובה ויושבים מינימום שעה אל תוך הלילה (בימי ראשון ורביעי) ואל תוך האחה"צ המאוחרות (ביום שישי). הקרבה וההיכרות של מה שאנחנו מכנים "פוסט אייקידו" עוזרת לליצור קרבה ואיכפתיות רבה בין חברי הקבוצה, שמתבטאת גם בזמן אימוני האייקידו.

לחצו על הלינק אם תרצו לראות ולקרוא קצת על התלמידים והתלמידות של קבוצת האייקידו שלנו בתל-אביב.

חלק מקבוצת האייקידו שלנו בתל-אביב. (דווקא ביום הצילום התלמידות לא הגיעו…)

אנחנו מעוניינים להרחיב את שורות קבוצת האיקיידו שלנו. אם אתם מעוניינים להתנסות בשיעור אייקידו חינם ללא כל התחייבות נשמח אם תתקשרו לתיאום שיעור אייקידו חינם.

0547296988 (שחר).

חלק מקבוצת האייקידו שלנו בתל-אביב עם התלמידות

קבוצה-אחות שלנו, בראשות סנסיי ישראל טונג'י, מתאמנת בנס-ציונה.

קבוצת האייקידו בנס-ציונה מתאמנת בסגנון אינטנסיווי (יש שיאמרו אגרסיווי) של אייקי ג'יו-ג'יטסו וג'ודו. בקבוצת האייקידו בנס-ציונה עובדים גם עבודת קרקע בסגנון ג'יו-ג'יטסו ברזילאי ואפילו עורכים קרבות (sparring). האימונים מכוונים מאוד לאומנות-לחימה והגנה-עצמית בסגנון Reality based self defence.

האימונים בקבוצת האייקידו בנס-ציונה מתאימה למי שרוצה להפוך ללוחם ללא-חת, ולא מתאימה למי שמפחד לקבל מפעם לפעם איזו בומבה…

לפרטים נוספים אודות קבוצת האייקי ג'יו-ג'יטסו של סנסיי ישראל טונג'י בנס-ציונה התקשרו 0547296988 (שחר).

לבירורים ותיאום שיעור נסיון